מדיניות החזרת מוצרים
החזרת מוצרים לצורך החלפת מידה:
ניתן להחליף פריטים למידה אחרת מלבד חגורות וגרביים, בתנאי שיוחזרו אלינו תוך 4 ימי עסקים מרגע קבלת הסחורה. הלקוח יהיה אחראי למשלוח הסחורה ולהחזרה בטוחה. ייתכן שיחולו דמי משלוח ואריזה נוספים עבור פריט ההחלפה. בכל המקרים, יש להחזיר את הסחורה כחדשה, ללא פגם, פגם או חלקים חסרים, ובאריזה המקורית. ניתן לנסות את הפריטים לצורך מדידה, אך לא להשתמש בהם לאימון. איננו אחראים על פריטים שאבדו בדואר, לכן אנו ממליצים להשתמש בשירות מעקב דואר או בשירות המבטיח לך את ערך החבילה. לאחר שהפריט שלך יתקבל וייבדק, נשלח לך דוא”ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר וטיפלנו בהחלפה שלך. בדרך כלל זה בתוך שני ימי עסקים, עם זאת, לפעמים זה יכול לקחת עד חמישה ימי עסקים. אנא אל תהססו לפנות אלינו לקבלת סיוע בבחירת המידה הנכונה שלך בכתובת shop@sbdapparel.co.il.
ביטול עסקה:
ביטול עסקה לאחר משלוח הדברים יתאפשר בכל המקרים בהם הדבר מחויב על פי הדין, לרוב:
- כל מוצר, שמחירו ששולם בעדו הוא מעל 50 ש״ח, שהוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש, והמוצר לא נפגם – ובלבד שהמוצר הוחזר בהתאם לקבוע בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע״א – 2010, תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר.
- לחברה זכות לגביית דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ש״ח – לפי הנמוך, וכן זכות לגבות את התשלום ששולם על ידה לחברת כרטיסי האשראי או לגוף דומה בגין העסקה שבוטלה, והכל בכפוף להוראות כל דין.
- זכות ביטול עסקה והחזר כספי כאשר העסקה נעשתה במסגרת מכירה מיוחדת (כהגדרתה בחוק הצרכן) או מבצע – מוגבלת בהתאם לקבוע בתנאי/תקנון המבצע או המכירה המיוחדת, ובלבד שאלו הוצגו בפני הצרכן, בכתב או בעל פה, במועד הרכישה, ובכפוף להוראות כל דין.
- בכל מקרה שלגביו הדין מחייב את החברה לבצע החזר כספי, החברה תבצע החזר כספי בהתאם להוראות כל דין. החברה איננה מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים ולבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין.
- לא ניתן לבצע ביטול עסקה עבור גרביים מכל סוג שהוא
מוצר פגום:
כל מוצרי SBD Apparel עוברים תהליך בקרת איכות מחמיר; אנו מצפים שהמוצרים שלנו יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומבטיחים למוצרים שלנו מפני פגמי ייצור.
אם מוצר לא עומד בציפיות שלך, אנא צור איתנו קשר בכתובת shop@sbdapparel.co.il ויש לכלול את מספר ההזמנה, שם ומיקוד משלוח. כל קמעונאי SBD מורשים להעריך תביעות אחריות, אז אנא צור קשר עם הקמעונאי המקורי של הרכישה. תביעות אחריות חייבות להיות מלוות בהוכחת רכישה.